میدونی ناامیدی چه شکلیه؟
فکرشو بکن تو واسه ترمیم شکستگیات
به یه آدم پناه ببری،بعد همون آدمم تورو بشکنه...
<@jonoon_ETA>
من انتقام جو و کینه ای نیستم،اما حافظه ام در مورد جراحات و تحقیر ها با وجود بزرگواری ام بسیار قوی است!
'ڄنۅن♡¡
اونجا که باباسفنجی میگه: - این عادلانه نیست. + زندگی هیچیش عادلانه نیست، باهاش کنار بیا رفیق. [ @j
اونجا توی ماشین ها
- یادمه یه روز ماشین قدیمی بهم گفت اون کاپ طلایی فقط یک ظرف خالیه.
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
- سوختن ك هیچ ، دود شدیم و دم نزدیم باباجان . <@jonoon_ETA>
- وَ دیگَر نامَت دَلیلِ خَنده هایَم نَخواهَد شُد ...!