'ڄنۅن♡¡
اونجا که باباسفنجی میگه: - این عادلانه نیست. + زندگی هیچیش عادلانه نیست، باهاش کنار بیا رفیق. [ @j
اونجا توی ماشین ها
- یادمه یه روز ماشین قدیمی بهم گفت اون کاپ طلایی فقط یک ظرف خالیه.
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
- سوختن ك هیچ ، دود شدیم و دم نزدیم باباجان . <@jonoon_ETA>
- وَ دیگَر نامَت دَلیلِ خَنده هایَم نَخواهَد شُد ...!
'ڄنۅن♡¡
در قید غمام، خاطرِ آزاد کجایی؟ تنگ است دلم، قوّتِ فریاد کجایی؟ #حزین_لاهیجی🌱 [ @jonoon_ETA ]
و به خویشتن در آینهها مینگرم، آیا من اویم...؟
#محمود_درویش🌱
[ @jonoon_ETA ]
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهای سیاهِ رنگی ای عمو نوروز👀😅
#بچه🥲
[ @jonoon_ETA ]
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستشو میگیری
عشق دوم میشم..
اما دوستت دارم!):
[ @jonoon_ETA ]