'ڄنۅن♡¡
- سوختن ك هیچ ، دود شدیم و دم نزدیم باباجان . <@jonoon_ETA>
- وَ دیگَر نامَت دَلیلِ خَنده هایَم نَخواهَد شُد ...!
'ڄنۅن♡¡
در قید غمام، خاطرِ آزاد کجایی؟ تنگ است دلم، قوّتِ فریاد کجایی؟ #حزین_لاهیجی🌱 [ @jonoon_ETA ]
و به خویشتن در آینهها مینگرم، آیا من اویم...؟
#محمود_درویش🌱
[ @jonoon_ETA ]
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهای سیاهِ رنگی ای عمو نوروز👀😅
#بچه🥲
[ @jonoon_ETA ]
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستشو میگیری
عشق دوم میشم..
اما دوستت دارم!):
[ @jonoon_ETA ]
کوتاه ترین داستان غمگین دنیا
یک بیت از سعدی است:
"+ شخصی همه شب بر سر بیمار گریست
چون صبح شد او بمرد و بیمار بِزیست.. ((:"
<@jonoon_ETA>