'ڄنۅن♡¡
باز امشب از خیال تو غوغاست در دلم... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
«به هوش بودم از اول که دِل به کس نسپارم
شمایل تو بِدیدم نه صَبر ماند و نه هوشم.»
#سعدی🌱
[ @jonoon_ETA ]
یکی بهم گفت:
اگه تو تک تک لحظاتت تصورش میکنی
اگه نمیتونی هیچ جوره
از ذهن و قلبت بیرونش کنی
یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده
<@jonoon_ETA>
محبوبم
اگر روزی از تو دربارهی من پرسیدند
زیاد فکر نکن..
مغرور به ایشان بگو:
دوستم دارد
بسیار دوستم دارد !..
<@jonoon_ETA>
چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟
<@jonoon_ETA>
یه چیز جالبی خوندم، نوشته بود:
میدونی کی رو نباید از دست بدی؟
کسی که طوری اسمت رو صدا میزنه
که انگار داره یه جای امن رو توصیف میکنه
<@jonoon_ETA>
«هرگز برای داشتن کسی سماجت نکن
پرنده ای ک سهم تو نباشه براش قفس
هم بسازی میره.
پس برای آدمایی ک حاضر نیستن برای
تو از یه گودال بپرن، از یه اقیانوس عبور نکن!»
<@jonoon_ETA>
امیر علی نبویان تعریف قشنگی از عشق داره که میگه:
"همیشه خوشگلترش هست؛
ولی عشق به شما می آموزد که نبینی"
<@jonoon_ETA>
نمیدانی که چه قدر به تو علاقه دارم.
من نیازم به تو از نان، و از آب هم بیشتر
است. این که به تو بگویند:
"نمیتوانم همه چیز را به تو توضیح بدهم"
واقعاً چه نقش و اثری میتواند که داشته
باشد. شاید اصلاً نیازی نباشد که به تو
توضیح بدهم تا مرا درک کنی. اگر هم
چنان به من علاقه داشته باشی، توضیح
به چه کارت میآید ؟!
ـ از نامههای عاشقانه پابلو نرودا به آلبرتینا رزا
<@jonoon_ETA>