[دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقهات، نوازش شدن موهایت، حین تعریف کردن جزئیات روزت برایش.]
<@jonoon_ETA>
یه تئوری هست که میگه :
ما همه تو کما هستیم و وقتی
گاهی حس میکنیم یکی داره
صدامون میزنه درواقع یکی از
بیرون داره صدامون میزنه.
<@jonoon_ETA>
نه پیامی، نه تماسی، نه صحبتی!
یکی به فکر غرورش بود، اون یکی چشم انتظار:)
<@jonoon_ETA>
از یه جایی به بعد دیگه تو مود پلی لیستت رو انتخاب نمیکنی، پلی لیستت تصمیم میگیره امروز رو چه مودی باشی
<@jonoon_ETA>
تو هیچوقت اینو نمیدونستی ولی
بالشتت هیچوقت راز هاتو به کسی نمیگه ،
حمومت هیچوقت از صدات متنفر نیست ،
آینهت هیچوقت مسخرت نمیکنه ،
تختت همیشه کنارت میمونه ،
پتوت همیشه ازت مراقبت میکنه ،
و عروسکات هیچوقت قضاوتت نمیکنن .
<@jonoon_ETA>