یه تئوری هست که میگه :
ما همه تو کما هستیم و وقتی
گاهی حس میکنیم یکی داره
صدامون میزنه درواقع یکی از
بیرون داره صدامون میزنه.
<@jonoon_ETA>
نه پیامی، نه تماسی، نه صحبتی!
یکی به فکر غرورش بود، اون یکی چشم انتظار:)
<@jonoon_ETA>
از یه جایی به بعد دیگه تو مود پلی لیستت رو انتخاب نمیکنی، پلی لیستت تصمیم میگیره امروز رو چه مودی باشی
<@jonoon_ETA>
تو هیچوقت اینو نمیدونستی ولی
بالشتت هیچوقت راز هاتو به کسی نمیگه ،
حمومت هیچوقت از صدات متنفر نیست ،
آینهت هیچوقت مسخرت نمیکنه ،
تختت همیشه کنارت میمونه ،
پتوت همیشه ازت مراقبت میکنه ،
و عروسکات هیچوقت قضاوتت نمیکنن .
<@jonoon_ETA>
تو مرا آزردی
که خودم کوچ کنم از شهرت
تو خیالت راحت ، میروم از قلبت
میشوم دورترین خاطره در شب هایت
تو به من میخندی و به خود میگویی
باز می آید و میسوزد از این عشق ولی
بر نمیگردم نه میروم آنجا که دلی
بهر دلی تب دارد . . .
عشق زیباست و حرمت دارد !
ـ مولود مهدی
<@jonoon_ETA>
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی! [ @jonoon_ETA ]
اگھ حتے بین مآ فاصلہ یڪ نفسه
نفس منۅ بگیر!):