'ڄنۅن♡¡
«به هوش بودم از اول که دِل به کس نسپارم شمایل تو بِدیدم نه صَبر ماند و نه هوشم.» #سعدی🌱 [ @jonoon_
من نخواهم ایستاد روبهروی تو
جز برای بوسه دادن...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
[ @jonoon_ETA ]
"دنیای عزیز ؛
دارم میروم چون خسته شدهام.
گمان کنم به اندازه کافی عمر کردهام.
تو را با نگرانیهایت
در این فاضلاب شیرین تنها میگذارم.
خوش بگذرد! "
• نامهی خودکشی جورج سندرز ، ۲۵ آوریل ۱۹۷۲ ؛
ـ<@jonoon_ETA>
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
من نخواهم ایستاد روبهروی تو جز برای بوسه دادن... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
فرودگاهها بوسه های واقعیتری رو دیدن
تا تالارهای عروسی!
دیوارهای بیمارستان دعاهای واقعیتری رو شنیدن
تا دیوارهای مساجد!
چون عشق وقتِ رفتن بیشتر حس میشه.