دیشب یه اقاعه تو کافه پشت تلفن به همسرش میگفت: «نمیفهمم چرا ناراحتی وقتی واسه من کاملترین و بینقصترین دختری هستی که میتونستم پیدا کنم»:))))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
گل گلخونهی من یکی یک دونهی من!🤍🙃 تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید تو
عید من
عید همه مبارڪ
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
عید تو عید من عید همه مبارڪ تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
مھمونۍ بہاره
بہآࢪتوڹ مبارڪ☘🎉✨
همه چيز مثل خواب بود
مدتی داشتمت و ديگر ندارمت.
خودت خودت را به من دادی
خودت هم خودت را از من گرفتی.
تو رفتی و من ماندم و يک عالم سوال و علامت سوال!
من كافی نبودم؟
اصلا از اول دوستم داشت؟
همه چيز دروغ بود؟
چيو بهم نميگه؟
و در اخر من از درون شكستم.
<@jonoon_ETA>
سال داره تموم میشه
ای سازنده ی هر ساخته ای
سال جدیدمون رو قشنگ بساز... :)
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از ••| استوࢪے طوࢪے |••
﴾🥳¹⁴⁰³🍎﴿
از خدا می خوام سال ۱۴۰۳
کنکوری ها از کنکور رها بشن
سرباز ها کسری خدمت بگیرن
بیکار ها شاغل بشن و پولدار
مجرد ها شرایط ازدواجشون فراهم بشه
عاشق ها به اونی که میخوان برسن و به صلاحشون باشه
مستاجرها صاحب خونه بشن
متاهل ها عشقشون بیشتر از قبل
مریض ها رو به بهبودی برن
صاحب مریض ها با این بهبودی خوشحال بشن
دل عزادار ها آروم بشه و خدا بهشون صبر بده
و هرچی که از خدا می خوایید، خدا خواستهتون رو برآورده کنه
اگر هم اون خواسته خیر و صلاحتون نیست، خدا براتون خیر کنه و بهترین ها رو رقم بزنه...♥️
𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢_𝚝𝚘𝚛𝚢|•°
گفت آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان راه دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست...
📓👤فروغ
<@jonoon_ETA>
936.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتظر بودم ببینم تو اصلا تلاشی
برای بهتر شدنم میکنی یا نه : )
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
سرخ میشوی وقتی میشنوی دوستت دارم زرد میشوم وقتی میشنوم دوستتش داری چهارشنبه سوری راه انداخته
به جای اینکه بگی تا ابد باهات میمونم مثل حافظ بهش بگید :
« مطمئن باش که مهرت نرود از دل من؛ مگر آن روز که در خاک شود منزل من .»
#حافظ
<@jonoon_ETA>