از درد سخن گفتن و
از درد شنیدن
با مردم بی درد
ندانی که چه دردیست …!
ـ مهراد اوستا
<@jonoon_ETA>
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینکه تورو از دست بدم کابوس من بود🥲🖤
<@jonoon_ETA>
دیدی مثلا یه جا تو یه بحث
یا دعوایی یا دلخوری چیزی،
طرف برمیگرده میگه مگه منچیکار کردم؟
من کاری نکردم که، کردم؟
موضوع دقیقا همینجاست،
موضوع اینه که تو جایی که باید
کاری میکردی هیچ کاری نکردی.
<@jonoon_ETA>
«عشق یک طرفه:
صدبار گفتم میروم
یکبار نشنیدم بمان
یکبار گفتی میروم
صدقفله کردم خانه را»
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
چیزایی که فکر میکنی برای دیگران مهم نیست. همونا رو میخوام بدونم!
کاش از این آدما تو زندگی هممون میبود
من پروفایلتو هزار بار دیگم که شده نگاه میکنم
اما ?text you again هرگز عزیزم
<@jonoon_ETA>
من نه ۷ قمر آن سیاره یخی را میخواهم.
نه ۱۴ قمر آن یکی سیاره آتشین را.
من تنها قمر زمین را میخواهم ،
- سهم من نمیشوی مآه من؟
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
- در عزاداري او ، رسمِ چهل روز کم است . .
يادِ چشمش همهٔ عمر ، سيه پوشم كرد :)!'
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
ﻫنگامی که ماه سفید را نواخت،
ستاره ﻫا آرام آرام بر موﻫایش باریدند.