eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
- در عزاداري او ، رسمِ چهل روز کم است . . يادِ چشمش همهٔ عمر ، سيه پوشم كرد :)!'
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
ﻫنگامی که ماه سفید را نواخت، ستاره ﻫا آرام آرام بر موﻫایش باریدند.
برای زیتونِ به خون نشسته... 🖤
ولی چه حس خوبیه، اینکه بدونی یه نفر فقط یه نفر تو این دنیا چشماش دنبالته، نگرانته، منتظرته، بفکرته. <@jonoon_ETA>
بنظرم قشنگ‌ترین حرف به یه آدم می‌تونه این باشه که "من کنارِ تو، خودِ واقعیمم" آدم کنارِ هر کسی نمی‌تونه خودش باشه... <@jonoon_ETA>
می‌بینمت از دور و زیاد است همین هم ، این سوخته‌دل ساخته با کمتر از این هم ! :)
میخوای بدونی تو کجای زندگیمی؟ پس بیا دستت رو بزار رو قلبم، خودت رو حس کن. <@jonoon_ETA>
مامان بزرگم یه بار یه حرفی زد ، خیلی ساله که تو ذهنمه و بهش فکر میکنم به لهجه‌ی شهرمون گفت : یه دردایی به تیه نَمیُن ، ولی سو تینِ بِگِرِن ... معنیش میشه : یه دردایی به چشم نمیان ، ولی سوی چشم رو میگیرن... خیلی قشنگ نگفت؟؟! … <@jonoon_ETA>
با چه دیالوگی گریت میگیره؟ ( ببخشید که بابات شدم سهیل)