ای قمر شب تارم
تنها تو موندی کنارم!
باش تا ابد که نباشی تموم کارم../:
[ @jonoon_ETA ]
بی تو خاموش کوچه ی مهتابی ما
کس نداند خبری از شب بی خوابی ما
سقفی از دود سیه بر سر ما خیمه زدست
آسمانا چه شد آن منظره آبی ما
گرد ما
کهنه حصاری ز جگن های غم است
کو نسیمی که وزد بر دل مردابی ما
چه توان کرد که از ابر سیه پیدا نیست
روز خورشیدی ما و شب مهتابی ما
♡00:00♡
#مهدیسهیلی
[ @jonoon_ETA ]
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاتونم!
چرا نمیفهمی من عاشقتم؟!
#خاتون
[ @jonoon_ETA ]
554.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منِ بی مایه که باشم که خریدار تو باشم؟
[ @jonoon_ETA ]
965.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین بس که خدا احوال بندگانش را میداند🌱😊
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
خاتونم! چرا نمیفهمی من عاشقتم؟! #خاتون [ @jonoon_ETA ]
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ای برای طُ بمیرم
ک تو تب کرده ی عشقی
ای بلای تو ب جانم
ک تو جانی و جهانی...
💑💞👑 [ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از "ناگفتههاتون🚶♀️
ماه من!
قرار نبود شب از نصفه بگذره بعد رونماییان کنی..):
همیشه ترسم از این بود که
در این شهر تو پنهان شوی
ترسم این بود که
شب تا صبح با خیالت کل خیابان ها را بگردم
کوچه ها را رد کنم و پیدایت نکنم
چه کنم؟
من ز دوری تو چه کنم؟
امشب که آسمان پر ستاره است شب مهتابی
فرصتی است تا دوباره یک آواره خیابانگر شوم و برای هزارمین بار سراغت بیایم
اما،
اما دگر جانی برایم نمانده
دگر توانی برایم نمانده
گفتی به دوریم عادت میکنی!
نه!
نه!
مگر بدون نفس کشیدن میشود زیست؟
که من به بی تو بودن عادت کنم؟
اشتباه کردی!
امشب هم مانده تمام این شب ها قاب عکست را به آغوش میگرم و به ماه مینگرم
هر چند که تا زمانی که تو صاحب آن چشمانی دگر ماه نمیدرخشد!
♡00:00♡
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]