هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| جبران
و عمقِ عشق هیچگاه فهمیده نمی شود
مگر در زمانِ فراق !
با من از قوی بودن حرف نزن؛
من چیزایی رو با خنده تعریف میکنم
که واسه ثانیه به ثانیش گریه کردم.
<@jonoon_ETA>
نوشته بود :
معمولی دوستت خواهم داشت.
مثل باغبانی که از زخم تیغها،
به لبخندی بسنده میکند. :)
<@jonoon_ETA>
« لكنت میاندازد نگاهت در زبانم
دردت به جا... دردت به جا... دردت به جانم...»
#صدیف_کارگر
<@jonoon_ETA>