نوشته بود :
معمولی دوستت خواهم داشت.
مثل باغبانی که از زخم تیغها،
به لبخندی بسنده میکند. :)
<@jonoon_ETA>
« لكنت میاندازد نگاهت در زبانم
دردت به جا... دردت به جا... دردت به جانم...»
#صدیف_کارگر
<@jonoon_ETA>
رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>