« لكنت میاندازد نگاهت در زبانم
دردت به جا... دردت به جا... دردت به جانم...»
#صدیف_کارگر
<@jonoon_ETA>
رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ بروبابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>
رابطه درست فقط اونجا که به خودت میای میبینی شده بهترین رفیق زندگیت :)
<@jonoon_ETA>