'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>
- رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
- رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
تا دستات در دستم قفل نشود
دلم قرص نمیشود !
بودنت اینگونه
مرا دست و دل باز کرد :)))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
نه قرار زخم خوردن نه مجال آه دارم. #سعدی🌱 [ @jonoon_ETA ]
عشق چون کهنه شود محو نگردد به فراق
نخل از جا نرود ریشه چو در گل برود...!
#محتشم_کاشانی🌱
[ @jonoon_ETA ]
منو پیش همه کسایی که بهشون گفته بودم!
اون همه جوره پشتمه و تا آخرش همراهمه،
شرمنده کردی...!
پیش همه کسایی که ازت بد میگفتن
و من ازت دفاع میکردم شرمنده کردی...
اونا مهم نیستن؛میدونی چی مهمه؟
منو جلوی دل خودم بدجوری شرمنده کردی...
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
«من يترك عينيك حزينةً و يذهب هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
🌿🎧
کاش مثل اکثر اوقات که همینجوری بی دلیل ناراحتیم, هر از گاهی هم همینجوری بی دلیل خوشحال می شدیم!
<@jonoon_ETA>