'ڄنۅن♡¡
نه قرار زخم خوردن نه مجال آه دارم. #سعدی🌱 [ @jonoon_ETA ]
عشق چون کهنه شود محو نگردد به فراق
نخل از جا نرود ریشه چو در گل برود...!
#محتشم_کاشانی🌱
[ @jonoon_ETA ]
منو پیش همه کسایی که بهشون گفته بودم!
اون همه جوره پشتمه و تا آخرش همراهمه،
شرمنده کردی...!
پیش همه کسایی که ازت بد میگفتن
و من ازت دفاع میکردم شرمنده کردی...
اونا مهم نیستن؛میدونی چی مهمه؟
منو جلوی دل خودم بدجوری شرمنده کردی...
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
«من يترك عينيك حزينةً و يذهب هل يستحق أن تنتظري عودته؟»
آنکه چشمانت را در حالی که غمگین بودند رها کرد و رفت، آیا شایستگی دارد که منتظر بازگشتش باشی؟
🌿🎧
کاش مثل اکثر اوقات که همینجوری بی دلیل ناراحتیم, هر از گاهی هم همینجوری بی دلیل خوشحال می شدیم!
<@jonoon_ETA>
برید به دلبرای قد کوتاهتون بگین ؛
اصفهان با آن همه وسعت شده نصفِ جهان،
یک وجب قد داری و کل جهانم گشته ای :)
<@jonoon_ETA>
نوشته بود :
دلتنگیات از لبها، گردن،
دستها، انگشتها، صورت،
چشمهام جاری شده،
دلتنگیات از قلبم لبریز شده، بیا.
<@jonoon_ETA>
یه جا خوندم نوشته بود:
به زندگی وصلم میکنی مامان.
و این دقیقترین توصیفی بود که از مادر خوندم🤍🥲
<@jonoon_ETA>
یه حرفاییئم هستن ک باعث میشن یهو سکوت کنی، فکرکنی، بغض کنی، و ب رو نیاری..
<@jonoon_ETA>