eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
من مرده ام؛ اما اگر قرار باشد زیاد غمگین شوی بلند میشم :) <@jonoon_ETA>
براتون آرزو می‌کنم سرنوشتتون به آدمی گره بخوره که باعث میشه خودتونو بیشتر دوست داشته باشید ! <@jonoon_ETA>
‌‌«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
عباس معروفی در تعریف از عشق دو طرفه خیلی قشنگ میگه: گاهی با دویدن به سمت کسی نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است. <@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
،، [ @jonoon_ETA ]
نه مجال آه دارم؛؛ [ @jonoon_ETA ]
باور کن وقتی میگم همیشه بهت فکر میکنم یعنی: 💚 مهم نیست چقدر سرم شلوغ باشه. مهم نیست مشغول چه کاری باشم. مغزم همیشه داره بهت فکر میکنه. <@jonoon_ETA>
من انقــدی دوستت دارم که حتی الان که خوابی،دوست داشتنتو تو ذهنم مرور میکنم چشمامو میبندم چشمات و صورت و اون موهای فرفریت میاد جلو چشمم اخه نمیدونی دوستت داشتنت چقدر شیرینه <@jonoon_ETA>
دوسش داشتم مث بچه ایی ک عروسک دوس داشت ولی فقط میتونس از پشت ویترین خیابونا نگاشون کنه ...! 🫠 <@jonoon_ETA>
تا حالا شده بخوای گریه کنی ولی هیچ اشکی برات نمونده باشه و فقط توی خودت بریزی و شکسته شدن قلبت رو نادیده بگیری؟؟؟ منم همینطور داداش.... منم همینطور 🥲🖤 <@jonoon_ETA>
مارویادتون‌نره...🖤 <@jonoon_ETA>
تلخ ترین قسمت هر آهنگ همون جاییه که اصلا توجهت به صدای خواننده نیست، تمام توجهت پیش یه تصویری از گذشتست . <@jonoon_ETA>
اونجا ‏که مولانا میگه: گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم! داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم [ @jonoon_ETA ]