تا حالا شده بخوای گریه کنی
ولی هیچ اشکی
برات نمونده باشه
و فقط توی خودت بریزی و شکسته
شدن قلبت رو نادیده بگیری؟؟؟
منم همینطور داداش....
منم همینطور 🥲🖤
<@jonoon_ETA>
تلخ ترین قسمت هر آهنگ همون جاییه که اصلا توجهت به صدای خواننده نیست، تمام توجهت پیش یه تصویری از گذشتست .
<@jonoon_ETA>
اونجا که مولانا میگه:
گر تو گرفتارم کنی،
من با گرفتاری خوشم!
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم
[ @jonoon_ETA ]
امشب میون مناجات قشنگتون با خدا
شفای بیمارا یادتون نره):
التماس دعا
مارو فراموش نکنید!🖤
امشبه که خدا تا اخر سالتو مینویسه عا
زیاد بخواه
اگہ بخوای میده!
خدا بچه پروعارو دوست داره عا...
کوتاه نیا
خیلی مادرا تو بیمارستان التماس دعا دارن
خیلیا منتظر جواب بله لیلیشونن
خیلیا خونه زندگی ندارن عا
خیلیا دلتنگ حرمن
کنکوریامون...
همه رو یاد کنیدا
از خدا بخواید
میده
امشب میده
"ولی برای کشتن علی(ع) نیاز به شمشیر نبود!
ماجرای کوچه قبلاً کار علی را تمام کرده بود🖤"
این شبا اون گوشههای دلتون یادی از ما هم بکنید...🖤✨
با وضو آمد به قصد لیله الفرقت، علی!
ابن ملجم در شب احیاء چه قرآنی گشود
#قاسم_صرافان
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
باید یاد بگیرم
مادامی که از عشق کسی
مطمئن نشدهام،
با او خاطرهای نسازم...
چرا که تاوان خاطرات
جنون است
و بس!