«خستهتر از آنام که
دلیل خستگیهایم را بگویم.
تنها باورم کن و
بگذار برای مدتی در بغلت بمیرم.»
<@jonoon_ETA>
دیگر رسید لحظه ی فردای بی علی
پوچیم و هیچ....
ما پس از این ، ” ما ” ی بی علی
مُرغ از قفس پرید ندا داد جبرئیل
اینک شما و وحشتِ دنیای بی علی
🖤✨
<@jonoon_ETA>
قَسـمبِهمَعنیشیرینِ"مَنیَمُتیرَنی"
کِهایـستــادِهبمیـــرَمبـــهاحـترامِعَــلی؛
ـ بنده ای با خدا گفت:
اگر سرنوشت مرا نوشته ای
پس چرا دعا کنم؟
خدا گفت:
شاید نوشته باشم هر چه دعا کند!
<@jonoon_ETA>