هدایت شده از "ناگفتههاتون🚶♀️
ماه من!
قرار نبود شب از نصفه بگذره بعد رونماییان کنی..):
همیشه ترسم از این بود که
در این شهر تو پنهان شوی
ترسم این بود که
شب تا صبح با خیالت کل خیابان ها را بگردم
کوچه ها را رد کنم و پیدایت نکنم
چه کنم؟
من ز دوری تو چه کنم؟
امشب که آسمان پر ستاره است شب مهتابی
فرصتی است تا دوباره یک آواره خیابانگر شوم و برای هزارمین بار سراغت بیایم
اما،
اما دگر جانی برایم نمانده
دگر توانی برایم نمانده
گفتی به دوریم عادت میکنی!
نه!
نه!
مگر بدون نفس کشیدن میشود زیست؟
که من به بی تو بودن عادت کنم؟
اشتباه کردی!
امشب هم مانده تمام این شب ها قاب عکست را به آغوش میگرم و به ماه مینگرم
هر چند که تا زمانی که تو صاحب آن چشمانی دگر ماه نمیدرخشد!
♡00:00♡
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
آدما از دور قشنگن از خیلی دور! [ @jonoon_ETA ]
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از غم به گویم که دلم خانه درد است!
[ @jonoon_ETA ]