به خدا دوست داشتن تو دست من نیست
خودت بگرد ببین
مهرت را کجای دلم انداخته ای!
(@jonoon_ETA)
لبهایت نجوای باران دارد
چشمهایت پوستین ابر بر تن
قلبت اما دیواری از تردید بنا داشته
پناه نفسهای به شماره افتاده ام…
کجای مرزو بوم آغوش توست!؟
(@jonoon_ETA)
- پیر شدن به سن نیست
میدونی کجا میفهمی پیر شدی ؟
اونجایی که میبینی همه تو جمع دارن میخندن ولی تو به یه گوشه خیره شدی و
به حرفاش و کاراش فکر میکنی و خیلی چیزای دیگه …!
<@jonoon_ETA>
عمیق ترین تعریف دوست داشتن
همینه که افشین صالحی میگه :
مراقب من باش ! از من فقط تو ماندی..! :)
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
بس که دل تنگم اگر گریه کنم میگویند :
قطره ای قصد نشان دادن ِ دریا دارد ..
- فاضل نظری
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
به قولِ رویا شهسواری :
« اگه تو قلبت حسش کنی ، مسافتی وجود نخواهد داشت. »
و این قشنگ ترین تعریف از دوست داشتن بود .
به یدونه از این ادمایی که هر غلطی بکنی
میگن "عیب نداره دوتایی درستش میکنیم تو
فقط غصه نخور" نیاز دارم :)🤍
<@jonoon_ETA>
شاید به هم باز رسیدیم؛
روزی که من، بهسانِ دریایی خشکیدم و
تو چون قایقی فرسوده برخاک ماندی..!(
احمد شاملو ✍🏼
<@jonoon_ETA>
چقدر بهمون گفتن که طرف اینجوریه
و ما محکم جلوشون در اومدیم
و گفتیم که نه اشتباه میکنی اینجوری نیست
ولی دقیقا همونجوری بودن=)
<@jonoon_ETA>
وقتی قهرید برید بهش بگید که :
" من فکر میکردم تا همیشه کنارمی؛
واسه همین هیچوقت نداشتنت رو یاد نگرفتم .."
این جملهِ به تنهایی مرحم تمامِ جدایی هاست ...
<@jonoon_ETA>