'ڄنۅن♡¡
دیدم که آدمی میتواند شفای آدمی شود. <@jonoon_ETA>
اینجــوری دوست دارم پیــر بشـــم :)))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
کھ عشق اسان نمۅد اول ولے افتاد مشکل ھا [ @jonoon_ETA ]
من بی تو همه جا احساس تنهایی میکنم...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«به جان آمد دلم ای جان، ز دستِ هجرِ بیپایان.» #عراقی🌱 [ @jonoon_ETA ]
من در پی خویشم به تو برمیخورم اما...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو...
_مولانا
چطور ممکن است آدم پُر از آرزو و رؤیا باشد
و ناگهان دلش قبرستان شود! همه چیز کجا رفت؟!
[ @jonoon_ETA ]