اینکه دوستم داری،
اوضاع را بهتر کرده
مثل یک سنگرِ امن،
وسطِ میدانِ جنگ❤️
<@jonoon_ETA>
عجب معماری هستیم ...
بعد از ویران کردن یکدیگر می گوییم :
ما برای هم ساخته نشده ایم...!:)
<@jonoon_ETA>
_ولی بهترین حس وقتیه که با تمام وجودت دلتنگشی و همون موقع تکست میده دلم برات تنگ شده:))❤️🩹
<@jonoon_ETA>