هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
- همهء ما در عمقِ وجودِ خود گورستانی کوچک داریم ؛
که محلِ دفن کسانیست که روزی عاشقانه دوستِشان داشتیم .
میدونی همه چیز تصادفی شروع شد
ولی الان من بدون تو
نمیتونم زندگی تصور کنم..
الان دیگه چشمات شده آرامش من..
الان دیگه خنده هات شادیِ زندگیمه..
الان دیگه زندگیم به نفستات بنده..
الان دیگه دنیا فقط با تو قشنگه..
الان دیگه فقط با تو میخوام همه چیز رو..
الان دیگه بدون تو نمیتونم..
الان دیگه وصله ی جونتم..
الان دیگه عشقت تمدید نفس های منه..
الان دیگه تو باید همیشه باشی.
خُب؟
<@jonoon_ETA>
گفتمش: نازک بدن، دستت ببوسم یا لبت؟
گفت: عاقل عقل دارد، هرکجا نازکتر است
[ @jonoon_ETA ]
Alireza GhorbaniAlireza Ghorbani - Maste Eshgh.mp3
زمان:
حجم:
10.2M
_تو مرا جان و جهانی
چه کنم جان و جهان را؟!
یادته قبلاً گفتم مُردن همیشه هم بد نیست اینو وقتی فهمیدم ک گفتم واسه قشنگیآت بمیرم و تو خندیدی !
کاش میشد امشبَم واسه قشنگیآت بمیرم
تو دیگه مرزایِ قشنگ بودنُ رد کردی :)
<@jonoon_ETA>
هر صبح …
بوی تو می دهد پیرهنم !
بس که تمام شب ،
تنگ در آغوش گرفته ام ؛
خیالت را …!
<@jonoon_ETA>
میری مخاطبین گوشیت روچک میکنی ؛
کلی آدم آشنا میبینی که الان باهاشون غریبه ای ؛
آدم هایی که یه روزی چند لحظه
هم نمیتونستی ازشون بی خبرباشی ؛
اماالان هیچ خبری ازشون نداری .
<@jonoon_ETA>