یادته قبلاً گفتم مُردن همیشه هم بد نیست اینو وقتی فهمیدم ک گفتم واسه قشنگیآت بمیرم و تو خندیدی !
کاش میشد امشبَم واسه قشنگیآت بمیرم
تو دیگه مرزایِ قشنگ بودنُ رد کردی :)
<@jonoon_ETA>
هر صبح …
بوی تو می دهد پیرهنم !
بس که تمام شب ،
تنگ در آغوش گرفته ام ؛
خیالت را …!
<@jonoon_ETA>
میری مخاطبین گوشیت روچک میکنی ؛
کلی آدم آشنا میبینی که الان باهاشون غریبه ای ؛
آدم هایی که یه روزی چند لحظه
هم نمیتونستی ازشون بی خبرباشی ؛
اماالان هیچ خبری ازشون نداری .
<@jonoon_ETA>
من همیشه برای بقیه اون آدمی بودم که
خودم آرزو داشتم یکی شبیهش رو داشته باشم .
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
داستان فراموشیتو،
مثل حلشدن قند تو ليوان چاييه؛
قند حل ميشه، محو ميشه،
ولی مزه اون چايی واسه 'هميشه' تغيير ميكنه.
ابریام ! چندان که باران هم سبکبارم نکرد
غرق در خواب تو بودم، مرگ بیدارم نکرد (:
علی مقیمی✍🏽
<@jonoon_ETA>
یه جا نوشته بود:
‹ متاسفانه حق با اونایی بود ک جلوشون از
تو دفاع میکردم . ›
چقدر دردناک و قشنگ بود :﴾
<@jonoon_ETA>