کوتاه براتون آرزو کنم :
امیدوارم قلبتونو پیش آدمی جا بذارین
که عقلتون تا ابد تاییدش کنه.
و آدم میتوانست بخندد و مُرده باشد، راه برود و مُرده باشد، غذا بخورد و مُرده باشد. آدم میتوانست سالها از خود علائم حیاتی نشان بدهد، اما مُرده باشد.
<@jonoon_ETA>
من دقیقا اینطوریم که اگه برام یه اهنگ بفرستی تا اخر عمرم هرجا بشنومش فقط یاد تو میوفتم
<@jonoon_ETA>
«پشیمانتان می کنیم»؛
وحشت انتظار برای #انتقام، دردناک تر از خودِ انتقام است...
<@jonoon_ETA>
پرسیدند : چگونه در میان شلوغی اورا پیدا کردی؟
گفت: کدام شلوغی؟ ꜜ
⇠«من غیراز اوکسی راندیدم🤍»⇢
<@jonoon_ETA>
منم میتونستم کاراتو تلافی کنم
اما هربار با خودم میگفتم 'اگه دلش بشکنه چی؟' :)
<@jonoon_ETA>