«پشیمانتان می کنیم»؛
وحشت انتظار برای #انتقام، دردناک تر از خودِ انتقام است...
<@jonoon_ETA>
پرسیدند : چگونه در میان شلوغی اورا پیدا کردی؟
گفت: کدام شلوغی؟ ꜜ
⇠«من غیراز اوکسی راندیدم🤍»⇢
<@jonoon_ETA>
منم میتونستم کاراتو تلافی کنم
اما هربار با خودم میگفتم 'اگه دلش بشکنه چی؟' :)
<@jonoon_ETA>
به قول شادمهر: موقع رفتن خوب فکراتون رو بکنید!
شاید یه روز سرد،
شاید یه نیمه شب،
دلت بخواد بشه،
برگردی به عقب...
<@jonoon_ETA>
اگر فکر میکنید پسرا موقع رانندگی خیلی جذابن ،
پسرارو موقع حرف زدن با یه
دختر بچه ندیدین ادم دلش میخواد
دختره رو پرت کنه اونور بگه بسِته دیگه
حالا نوبت منه 🥺🤍.
<@jonoon_ETA>