'ڄنۅن♡¡
اینجــوری دوست دارم پیــر بشـــم :))) <@jonoon_ETA>
- دوستت دارم چیه بابا ؛
بهقولداریوش : تمامِمنشدی :))!❤️🩹′
<@jonoon_ETA>
گفتا که
دلت کجاست؟
گفتم بر او
پرسید که او کجاست؟
گفتم در دل...
#ابوسعید_ابوالخیر
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
من در پی خویشم به تو برمیخورم اما... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
«ترسم بمیرم و به رقیبان گذارمت...»
#شهریار🌱
[ @jonoon_ETA ]
ما برای رنج کشیدن آفریده شدهایم ولی به دنبال لذت بردن میگردیم .
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن ، لذت بردن از رنجهایی است که میکشیم .
-چارلزبوکفسکی
<@jonoon_ETA>
اژدهاي كوچك پرسيد
فكرهاي بد باعث ميشن من آدم بدي بشم؟
پانداي بزرگ گفت
نه، موج ها اقيانوس نيستن.
فكر ها هم ذهن نيستن.
<@jonoon_ETA>