'ڄنۅن♡¡
من در پی خویشم به تو برمیخورم اما... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
«ترسم بمیرم و به رقیبان گذارمت...»
#شهریار🌱
[ @jonoon_ETA ]
ما برای رنج کشیدن آفریده شدهایم ولی به دنبال لذت بردن میگردیم .
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن ، لذت بردن از رنجهایی است که میکشیم .
-چارلزبوکفسکی
<@jonoon_ETA>
اژدهاي كوچك پرسيد
فكرهاي بد باعث ميشن من آدم بدي بشم؟
پانداي بزرگ گفت
نه، موج ها اقيانوس نيستن.
فكر ها هم ذهن نيستن.
<@jonoon_ETA>
در رهِ عِـشـقصـلاحازمـن رسوا مَـطـلب
کافرعشقچهداندکهمُسلمانیچیســت . .
[ @jonoon_ETA ]