خیسی چشمان من
از نم نم باران توست
درد من دیوانگی ها،
عشق درمان من است
قلب من اما
هنوزم بی سر و سامان توست
عاشقی ها ،
مهربانی ها همه یادش بخیر
<@jonoon_ETA>
در عشق تو از بس که خروش آوردیم
دریای سپهر را به جوش آوردیم
چون با تو خروش و جوش ما درنگرفت
رفتیم و زبانهای خموش آوردیم
-عطار
<@jonoon_ETA>
سیه چشمی، به کار عشق استاد،
به من درس محبت یاد می داد!
مرا از یاد برد آخر، ولی من
بجز او، عالمی را بردم از یاد!
-فریدون مشیری
<@jonoon_ETA>
اگر یار مرا دیدی به خلوت
بگو ای بی وفا ای بی مروت
گریبانم ز دستت چاک چاکو
نخواهم دوخت تا روز قیامت
-باباطاهر
<@jonoon_ETA>
هر وقت خواستی «دروغ» رو ببخشی،
یاد این بیوفت که تا وقتی که تو نفهمیده
بودی، اون از کارش پشیمون نبود.
<@jonoon_ETA>
ولی شاعر چه خوب گفت :
خنده بر لب میزنم تا کَس نداند رازِ من
ورنه این دنیا که ما دیدیم ؛ خندیدن نداشت..!
<@jonoon_ETA>