eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
انگار بغل تو شده برام سفارت بهشت... <@jonoon_ETA>
‏من واقعاً الان حال زندگی رو ندارم . مرخصی بهم بدید ؛ از مدرسه ، از خونه ، از آدم‌ها ، از مغزم ، از دنیا . امشب که خوابم برد یکی دو ماه بعد بیدارم کنید . <@jonoon_ETA>
وقتی که باید میبودی نبودی؛ حالا که نباید میبودی میخاهی ببودی؟! <@jonoon_ETA>
گاهی لحظه های سکوت پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند، مملو از آنچه می خواهیم بگوییم،ولی نمی توانیم..!) <@jonoon_ETA>
توازچشمایی افتادی که جزتو هیچکسو نمیدید!
ما بهش میگیم نشخوار فکری یا Overthink ولی عبدالوهاب الرفاعی خیلی جالب میگه: در سرم جنگ های بسیاری‌ست و تنها کشته اش منم! <@jonoon_ETA>
تو در میان همہ چیز هاے تلخ یڪ حبه قندۍ... [ @jonoon_ETA ]
«هر دو می‌دانستند ‏آنکه بیشتر سکوت می‌کرد ‏زخمی‌تر بود» <@jonoon_ETA>
آنها چگونه دلتنگ نمی‌شوند مگر شهرشان شب ندارد ؟ <@jonoon_ETA>
قشنگ اند:) <@jonoon_ETA>
"رک بودن" یعنی من در مورد مسائل مربوط به خودم با صراحت جواب بدم؛ مثلا این غذارو دوس ندارم مهمونی نمیام حوصله ندارم و... "گستاخ بودن" یعنی من در مورد مسائل شخصی دیگران مانند رنگ مو،چاق و لاغر بودن،سایز بینی،نوع پوشش،اظهار نظر کنم. در قالب "رک بودن" به دیگران توهین نکنیم. <@jonoon_ETA>