گاهی لحظه های سکوت
پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند،
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم،ولی نمی توانیم..!)
<@jonoon_ETA>
ما بهش میگیم نشخوار فکری یا Overthink
ولی عبدالوهاب الرفاعی خیلی جالب میگه:
در سرم جنگ های بسیاریست
و تنها کشته اش منم!
<@jonoon_ETA>
"رک بودن"
یعنی من در مورد مسائل مربوط به خودم
با صراحت جواب بدم؛
مثلا
این غذارو دوس ندارم
مهمونی نمیام
حوصله ندارم
و...
"گستاخ بودن"
یعنی من در مورد مسائل شخصی دیگران
مانند رنگ مو،چاق و لاغر بودن،سایز بینی،نوع پوشش،اظهار نظر کنم.
در قالب "رک بودن" به دیگران توهین نکنیم.
<@jonoon_ETA>
وقتی اَشک آدما موقع تعریف کردن
یه چیزی درمیاد ، یعنی واقعا
بابتش آسیب دیدن.(((:
<@jonoon_ETA>