تهش قراره بمیریم ؟!
پس بیا نترسیم ،
به ته هیچی فکر نکنیم ،
ریسک کنیم ،
وقتی ناراحتیم گریه کنیم ،
قهقهه بزنیم ،
موزیکامونو گوش بدیم ،
بخوریم زمین ،
زیر بارون خیس خیس بشیم ،
شب گردی کنیم ،
تو خیابونا بدوییم ،
بخندیم ؛
لعنتی بیا تا هستیم
دیوونگی کنیم و نترسیم.
<@jonoon_ETA>
وقتایی که با ذوق یه پیام برات میفرستم ،
و از حرفام عبور میکنی میتونم به سادگی
به قتل برسونمت !
<@jonoon_ETA>
احمق من چون دوست دارم ازت دلخور میشم
چون دوست دارم قهر میکنم و دور میشم
چون دوست دارم لجبازی میکنم
وگرنه روزی هزار بار آدمای اطرافم اذیتم میکنن
دیدی اهمیت بدم؟=)
<@jonoon_ETA>
روزی از رخ یار گرفتم بوسی
گفت هم بی ادبی هم لوسی !
گفتم این بی ادبی را در چه دانی ای یار
گفت لب را رها کردی و رخ می بوسی :)!❤️🔥
<@jonoon_ETA>
شفایی اصفهانی یه جا از شوقش
برای دیدن دلدارش میگه:
مژدهی وصل به من کاش نیارد قاصد
ترسم از شوقْ شوَم کشته و قاتل نرسَد
<@jonoon_ETA>