احمق من چون دوست دارم ازت دلخور میشم
چون دوست دارم قهر میکنم و دور میشم
چون دوست دارم لجبازی میکنم
وگرنه روزی هزار بار آدمای اطرافم اذیتم میکنن
دیدی اهمیت بدم؟=)
<@jonoon_ETA>
روزی از رخ یار گرفتم بوسی
گفت هم بی ادبی هم لوسی !
گفتم این بی ادبی را در چه دانی ای یار
گفت لب را رها کردی و رخ می بوسی :)!❤️🔥
<@jonoon_ETA>
شفایی اصفهانی یه جا از شوقش
برای دیدن دلدارش میگه:
مژدهی وصل به من کاش نیارد قاصد
ترسم از شوقْ شوَم کشته و قاتل نرسَد
<@jonoon_ETA>
چجوریه که یک دفعه کل غم دنیا میاد تو دلت؟
داشتم امروز نرمال زندگیمو میکردم که...(:
<@jonoon_ETA>