eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_به سکوت و تنهایی نیاز داری_ <@jonoon_ETA>
ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش ، یار ما چون نیستی با هرکه خواهی یار باش .. <@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
ـ‌ ‌تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره می‌گه: هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ، وقتی
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه فیلم شنیدم که میگفت : " وقتی خیلی وقته تنهایی رو انتخاب کردی ، توقعت از رابطه میره بالا ..! طرفت خیلی باید با ارزش باشه که آرامش الانتو بخاطرش بهم بزنی ! و این دلیلیه که الان تنهام .." <@jonoon_ETA>
من واقعاخستم خیلی خسته خیلی خیلی خسته:)
‏به قول پوتک: از یه جایی به‌ بعد معیار زیباییت میشه کسی که دوستش داری <@jonoon_ETA>
ولی زندگی به ما ثابت کرد ... همیشه کسی که تو خیالته بی خیالته:) <@jonoon_ETA>
عاشقان هرچه میخواهید بخواهید! خجالت نکشید.. یار ما بنده نواز است): خجالت نکشید..
باهات قهرم و میخوای باهام آشتی کنی؟ کافیه از کلماتی مثل: "بچه" یا "بچم" یا "بیا بغلم" استفاده کنی. <@jonoon_ETA>
‌ببخشید اگه به تکست یا تماستون جواب ندادم، آخه اونی که دوستش دارم دیگه دوستم نداره و من میخوام تو تنهایی بمیرم. <@jonoon_ETA>
به اندازه تمام دوستت دارم هایی که تایپ شد ولی هیچوقت فرستاده نشد دوست دارم. <@jonoon_ETA>
اوکی ولی طبیعیه وقتی نیست ناخودآگاه به هم میریزم ؟!🚶🏻‍♂
+ چجوری میتونی توصیف کنی خسته‌ای ولی از واژه خسته استفاده نکنی ؟ - میخوام بخوابم ولی نمیتونم . <@jonoon_ETA>