'ڄنۅن♡¡
ـ تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره میگه: هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ، وقتی
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه
فیلم شنیدم که میگفت :
" وقتی خیلی وقته تنهایی
رو انتخاب کردی ،
توقعت از رابطه میره بالا ..!
طرفت خیلی باید با ارزش باشه که
آرامش الانتو بخاطرش بهم بزنی !
و این دلیلیه که الان تنهام .."
<@jonoon_ETA>
به قول پوتک:
از یه جایی به بعد معیار زیباییت میشه کسی که دوستش داری
<@jonoon_ETA>
باهات قهرم و میخوای باهام آشتی کنی؟
کافیه از کلماتی مثل:
"بچه" یا "بچم" یا "بیا بغلم" استفاده کنی.
<@jonoon_ETA>
ببخشید اگه به تکست یا تماستون جواب ندادم، آخه اونی که دوستش دارم دیگه دوستم نداره و من میخوام تو تنهایی بمیرم.
<@jonoon_ETA>
به اندازه تمام دوستت دارم هایی که تایپ
شد ولی هیچوقت فرستاده نشد دوست دارم.
<@jonoon_ETA>
+ چجوری میتونی توصیف کنی خستهای
ولی از واژه خسته استفاده نکنی ؟
- میخوام بخوابم ولی نمیتونم .
<@jonoon_ETA>
هی مینویسم، هی پاک میکنم؛
نمیدونم چطوری باید بیان کرد
این حجم از اذیت شدن
بخاطرِ نبودِ یک انسان در زندگیم رو.
<@jonoon_ETA>