هی مینویسم، هی پاک میکنم؛
نمیدونم چطوری باید بیان کرد
این حجم از اذیت شدن
بخاطرِ نبودِ یک انسان در زندگیم رو.
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
حالا کہ خوب میدونۍ دلم هواتۅ کرده! تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از اون دیدار اول دل منو بردی
زیادی قشنگی حق همه رو کہ خوردے!
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مارا عجب غمیست که گفتن نیمتوان...
[ @jonoon_ETA ]
تلافی کن تمام نبودنت را
وقتی تمام راه ها
بن بست بود
مرا به خیابانی بی انتها
مهمان کن…
<@jonoon_ETA>
وقتی میبینتت اما جوری رفتار میکنه
انگار نمیشناستت چون پیش دوستای جدیدشه <<
<@jonoon_ETA>