یه بار یکی از دوستان حرف قشنگی زد
گفت حتی اگه دهنتم پر خون شد،
قورتش بده و تفش نکن
نذار بقیه بفهمن!
<@jonoon_ETA>
میگن صدا آخرین چیزیه
که از یه شخص یادت میره
من صداتم دارم فراموش میکنم
برگرد:)
<@jonoon_ETA>
بعضی زخمها با هیچ عذرخواهیای ترمیم نمیشن،
به قول محمود درویش :
چگونه میشود به شاخهی شکسته فهماند
که باد عذرخواهی کرده است؟!
<@jonoon_ETA>
- من میفهمم چه میگویی ،
حتی اگر حرفی نزده باشی ؛
تو تکهای از وجود ِمنی ،
مگر میشود آدمی از وجود ِ
خودش ، بی خبر باشد ؟!
<@jonoon_ETA>