بعضی زخمها با هیچ عذرخواهیای ترمیم نمیشن،
به قول محمود درویش :
چگونه میشود به شاخهی شکسته فهماند
که باد عذرخواهی کرده است؟!
<@jonoon_ETA>
- من میفهمم چه میگویی ،
حتی اگر حرفی نزده باشی ؛
تو تکهای از وجود ِمنی ،
مگر میشود آدمی از وجود ِ
خودش ، بی خبر باشد ؟!
<@jonoon_ETA>
فرق بین «ازت خوشم میاد» و «دوستت دارم» چیه؟
بودا خیلی قشنگ جواب این سؤالو داده:
وقتی از یه گل خوشت میاد، اونو میچینی. ولی وقتی یه گل رو دوست داری، هر روز بهش آب میدی...!
کسی که این قضیه رو درک کنه، زندگی رو میفهمه!
<@jonoon_ETA>
دردیست به جانم ولی نیست طبیبی ؛
پنهانشده در خندهی ِمن بغض ِعجیبی !
<@jonoon_ETA>
و ما چایمان در استکان ؛
کودکیمان در کوچهها ؛
خوشیهایمان در سینه ؛
عزیزانمان در دور دست ُ؛
لبخندهایمان در عکسها جا ماندند !
<@jonoon_ETA>