- من میفهمم چه میگویی ،
حتی اگر حرفی نزده باشی ؛
تو تکهای از وجود ِمنی ،
مگر میشود آدمی از وجود ِ
خودش ، بی خبر باشد ؟!
<@jonoon_ETA>
فرق بین «ازت خوشم میاد» و «دوستت دارم» چیه؟
بودا خیلی قشنگ جواب این سؤالو داده:
وقتی از یه گل خوشت میاد، اونو میچینی. ولی وقتی یه گل رو دوست داری، هر روز بهش آب میدی...!
کسی که این قضیه رو درک کنه، زندگی رو میفهمه!
<@jonoon_ETA>
دردیست به جانم ولی نیست طبیبی ؛
پنهانشده در خندهی ِمن بغض ِعجیبی !
<@jonoon_ETA>
و ما چایمان در استکان ؛
کودکیمان در کوچهها ؛
خوشیهایمان در سینه ؛
عزیزانمان در دور دست ُ؛
لبخندهایمان در عکسها جا ماندند !
<@jonoon_ETA>
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی من...
جوان بودم کہ ناگه پیر شد دل!
[ @jonoon_ETA ]
گر ز بَـرت جدا شـوم
یا زِ غمـت رها شـوم ،
خـودت بگو کجـا روم ؟!
بـیتو به سر نمیشـود🫀 :>>
<@jonoon_ETA>
از لحاظ روحی ، به یه شوهر
« تو چیکار به قیمتش داری هرچی میخوای بردار »
نیاز دارم .
<@jonoon_ETA>