دردیست به جانم ولی نیست طبیبی ؛
پنهانشده در خندهی ِمن بغض ِعجیبی !
<@jonoon_ETA>
و ما چایمان در استکان ؛
کودکیمان در کوچهها ؛
خوشیهایمان در سینه ؛
عزیزانمان در دور دست ُ؛
لبخندهایمان در عکسها جا ماندند !
<@jonoon_ETA>
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی من...
جوان بودم کہ ناگه پیر شد دل!
[ @jonoon_ETA ]
گر ز بَـرت جدا شـوم
یا زِ غمـت رها شـوم ،
خـودت بگو کجـا روم ؟!
بـیتو به سر نمیشـود🫀 :>>
<@jonoon_ETA>
از لحاظ روحی ، به یه شوهر
« تو چیکار به قیمتش داری هرچی میخوای بردار »
نیاز دارم .
<@jonoon_ETA>
رابطه با من اینجوریه که وسط یه بحث جدی پامو میارم میگم راستی جورابامو دیدی توت فرنگی داره🙂🍓 ؟ بعد به بحث ادامه میدم .
<@jonoon_ETA>
دلتنگ که باشی
آز آسمون سنگم بباره بازم جاش خالیه ...
بارون که جای خود داره ...
<@jonoon_ETA>
حتی پوست وقتی زخم میشه یا میسوزه
جاش میمونه
بعد چطور توقع داری
وقتی کسیو ناراحت میکنی
اتفاقی واسه روحش نیفته و داغون نشه ؟
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
فکر و ذکر و همهی هوش و حواسم شده تو کاش بودی که ببینی چه بساطی شدهای..! #کاظم_بهمنی🌱 [ @jonoon_ET
من به هم ریخته بودم تو ردیفم کردی
وَرنه من قافیه را باخته بودم ای عشق...
#زهرا_سادات_جعفرنیا🌱
<@jonoon_ETA>