وقتی حتی شعوره درست برخورد کردن رو نداری، چه طور توقع داری روت حساب کنم برای یه رابطهٔ سالم؟
<@jonoon_ETA>
هروقت فکر کردی خدا هم پست زده یادت باشه معلم هم وسط امتحانش سکوت میکنه🌚✨
<@jonoon_ETA>
دلگرمکنندهتریندلداریرو
شادمهربهخودشداده
اونجاکهگفته:
بایدتوروپیداکنم
شایدهنوزمدیرنیست... "
<@jonoon_ETA>
میگفت: سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در
به وجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه.
"چقدرم درست میگفت!🌱"
<@jonoon_ETA>
آدمایی که موقع جرو بحث ، حواسشون به حفظ حرمت ها هست خیلی لول شون بالاست .
<@jonoon_ETA>
- من تنهاترین مرد دنیارا میشناسم !
همین همسایهی روبهرویی . . ؛
سی سالی میشود ك با کلید در را باز میکند :)!
<@jonoon_ETA>