نه رفتن آدما اذیتم میکنه
نه حالی که بعد از رفتنشون دارم
من فقط دلم برای خودِ قبل از اومدن
اون آدما به زندگیم تنگ میشه
و حسرت میخورم
که کاش غریبه میموندن...
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
..! [ @jonoon_ETA ]
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد صد سال اگࢪ از سر قبرم گذرے
من کفن پارھ کنم زندگۍ از سر گیرم..!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
دوستَت دارم...🌿 [ @jonoon_ETA ]
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو مرا جان و جھانے چہ کنم جآن و جهان را♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
از اون دیدار اول دل منو بردی زیادی قشنگی حق همه رو کہ خوردے! تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیوونگیمو
بزارش پای اینکه مجنونت شدم!
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
اگر دلش تنگ بشه، زنگ می زنه!
اگر بخواد ببیندت، میاد!
اگر تورو بخواد، برات میجنگه!
اگر براش مهم باشی، رهات نمیکنه!
اگر بخش از زندگیش باشی، برات وقت داره!
اگر ازش ناراحت باشی، بیخیال نمیگذره!
و اگر دوستت داشته باشه نشون میده و میگه! پس الکی خودتونو گول نزنید.
باشه؟!
<@jonoon_ETA>