در قضاوت
همه حق را به تو دادند ولی
نکته اینجاست
که من راز نگه دارترم...
<@jonoon_ETA>
به کجا باید پناه برد ؟
به شادی که از ما میگریزد ؟
به امید که گاهی هست و گاهی نه ؟
یا به عشق ؟ که دردیست سوزنده در کنج دل .
<@jonoon_ETA>
من اینجوریم که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم بیشتر عصبانی میشم.
<@jonoon_ETA>
اگه یه فرد اورتینکر بهت گفت «دوسِت دارم»، با تمام قلبت بهش اعتماد کن.
چون اون قبل از گفتن این جمله، به تمام «راههایِ دوست نداشتنت» فکر کرده و به نتیجهای نرسیده.
<@jonoon_ETA>
اگر میخواین به یکی بگین دوستت دارم ...
نگین برات میمیرم !
بگین برات زندگی میکنم :))
مردن آسونه اما زندگی تو این دنیای زشت ، میتونه نشون بده چقدر اون آدم رو دوست دارین .
<@jonoon_ETA>