من اینجوریم که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم بیشتر عصبانی میشم.
<@jonoon_ETA>
اگه یه فرد اورتینکر بهت گفت «دوسِت دارم»، با تمام قلبت بهش اعتماد کن.
چون اون قبل از گفتن این جمله، به تمام «راههایِ دوست نداشتنت» فکر کرده و به نتیجهای نرسیده.
<@jonoon_ETA>
اگر میخواین به یکی بگین دوستت دارم ...
نگین برات میمیرم !
بگین برات زندگی میکنم :))
مردن آسونه اما زندگی تو این دنیای زشت ، میتونه نشون بده چقدر اون آدم رو دوست دارین .
<@jonoon_ETA>
میگم دیگه بدتر از این که نمیشه نه؟ ولی هر چی میگذره زندگی بیشتر اینو بهم ثابت میکنه که صبر کن فقط این که چیزی نبود .
<@jonoon_ETA>
دانلود یکی که بهم بگه :
«با اینکه خیلی از دستت عصبیم ولی حق نداری جز بغل خودم جایی بری؛)»
<@jonoon_ETA>