eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
سنت که می‌ره بالا ، نه برای موندن آدما اصرار می‌کنی نه به زور وارد زندگی کسی میشی ، نه تلاش می‌کنی دوست داشتنی باشی ! بزرگتر که بشی میفهمی خود واقعیت باشی ، چون میدونی کسی که دوست داشته باشه هیچ جوره از دستت نمی‌ده و رهات نمیکنه ... <@jonoon_ETA>
برا بار هزارم قدر یکدیگر را بدانیم، خاک چیزی را که گرفت دیگر پس نمیدهد.(: <@jonoon_ETA>
‌جُز تو یاری نگرفتیم و نخواهیم گرفت ... بر همان عهد که بودیم بر آنیم هنوز ... <@jonoon_ETA>
نوشته بود " تو شبیه کسی میشی که دوسش داری ، بگرد یکیو پیدا کن که پس فردا نگاه به خودت کردی عشق کنی ." <@jonoon_ETA>
من جمله ی دوستت دارم و زیاد بهت نمیگم ؛ به جاش برات اهنگ میفرستم ، بهت توجه میکنم ، پیامتو زود سین میکنم ، برات عکس میفرستم و میخندونمت . <@jonoon_ETA>
پس حواست باشه به کی داری چی میگی <@jonoon_ETA>
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه عکست نیس توی کیف پولم🥲 <@jonoon_ETA>
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط اونجایی که گفت خانومم :)" <@jonoon_ETA>
± وقتی‌با‌یکی‌ازته‌دلت‌میخندی ؛ هیچوقت‌دقت‌نمیکنی‌چندسالشه یاچی‌پوشیده‌یا‌قدش‌چنده میخندی‌وحالت‌خوبه این‌یعنی‌همه‌جوره‌دوسش‌داری :)!📼♥️ <@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه فیلم شنیدم که میگفت : " وقتی خیلی وقته تنهایی رو انتخاب کردی ، توقعت
یه دیالوگی توی فیلم از «کرخه تا راین» بود که میگفت : - چیکار کنم خوب شی؟! بگی برقص میرقصم، بگی بخون میخونم ! بگی بمیر میمیرم ! چون به قول شمس لنگرودی : در این ناتمامی زندگی ؛ تنها چیزی که منجی آدمی ا‌ست، عشق است 🪴🤍 . <@jonoon_ETA>