سنت که میره بالا ،
نه برای موندن آدما اصرار میکنی
نه به زور وارد زندگی کسی میشی ،
نه تلاش میکنی دوست داشتنی باشی !
بزرگتر که بشی میفهمی خود واقعیت باشی ،
چون میدونی کسی که دوست داشته باشه
هیچ جوره از دستت نمیده و
رهات نمیکنه ...
<@jonoon_ETA>
برا بار هزارم
قدر یکدیگر را بدانیم، خاک چیزی را که گرفت دیگر پس نمیدهد.(:
<@jonoon_ETA>
جُز تو یاری نگرفتیم
و نخواهیم گرفت ...
بر همان عهد که بودیم
بر آنیم هنوز ...
<@jonoon_ETA>
نوشته بود " تو شبیه کسی میشی که دوسش داری ، بگرد یکیو پیدا کن که پس فردا نگاه به خودت کردی عشق کنی ."
<@jonoon_ETA>
من جمله ی دوستت دارم و زیاد بهت نمیگم ؛
به جاش برات اهنگ میفرستم ، بهت توجه میکنم ، پیامتو زود سین میکنم ، برات عکس میفرستم و میخندونمت .
<@jonoon_ETA>
± وقتیبایکیازتهدلتمیخندی ؛
هیچوقتدقتنمیکنیچندسالشه
یاچیپوشیدهیاقدشچنده
میخندیوحالتخوبه
اینیعنیهمهجورهدوسشداری :)!📼♥️
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه فیلم شنیدم که میگفت : " وقتی خیلی وقته تنهایی رو انتخاب کردی ، توقعت
یه دیالوگی توی فیلم از «کرخه تا راین» بود
که میگفت :
- چیکار کنم خوب شی؟!
بگی برقص میرقصم، بگی بخون میخونم !
بگی بمیر میمیرم !
چون به قول شمس لنگرودی :
در این ناتمامی زندگی ؛
تنها چیزی که منجی آدمی است، عشق است 🪴🤍 .
<@jonoon_ETA>