21.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدانی نظرم با دگران هست و دلم با دل توست
لذت عشق همین است که پنهان باشد🌱
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]
در فرفری موهات که دست میبرم
تارو پودت را فرتوتتر از دیروز بودنت مییابم
دست بر سرت که میسایم
پلکهات که سنگین میشود
اولین نقاشی دفترم جان میگیرد…
#همانجارزاده
[ @jonoon_ETA ]
259.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غمگین مشو من کنارتم🌱
#آیهگرافی
[ @jonoon_ETA ]
حالا من مانده ام
و پنجره ای خالی
و فنجان قهوه ای
که از حرف های نگفته
پشیمان است
[ @jonoon_ETA ]
همچو عقربههای ساعت میمانم
اگر به دورت نگردم
شب من هرگز صبح نخواهد شد
#موناواعظی
♡00:00♡
چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی
من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی
به که گویم که دل از آتش هجر تو بسوخت؟
شدهای قاتل دل حیف ندانی که ندانی
همه شب سجده برآرم که بیایی تو به خوابم
و در آن خواب بمیرم که تو آیی و بمانی
چه نویسم که قلم شرم کند از دل ریشام
بنویسم ولی افسوس نخوانی که نخوانی
من و تو اسوه عالم شده از باب تفاهم
که منام غرق تو و تو به تمنای کسانی
به گمانم شدهای کافر و ترسا شدهای
کآیتی از دل شیدای مسلمان تو نخوانی
بشنو صبح بخیر از من درویش و برو
که اگر هم تو بمانی غم ما را نتوانی
#محمدصفوی
[ @jonoon_ETA ]