نمیدانم خواب بودم یا بیدار
اما هیچ کس شب بخیر نمیگفت
گره خوردنها که از نگاه میآمد
میرفت تا بی تو هرگز
و من مانده بودم با آن همه تمنا
در آن همه نگاه
#شهرامباقری
[ @jonoon_ETA ]
کاش هر صبح به دیدار تو بیدار شدن
تو دوا باشی و با عشق تو بیمار شدن
با تو بودن همه عمر نفس در نفسات
سر به گیسوی تو از عطر تو سرشار شدن
مثل برگ گل سرخ و لب خورشید بهار
سیر از طعم خوش بوسه دیدار شدن
حُسن آن نیست که آن کودک کنعانی داشت
حُسن را چشم تو بایست خریدار شدن
تو اگر باغچه را نیم نگاهی بکنی
گل بابونه ندارد غم بی بار شدن…
#کریمسهرابی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
قفلی!🥲 #یاغی #ماکان_بند [ @jonoon_ETA ]
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما همه وجود همیم!🙂🌱
#یاغی
[ @jonoon_ETA ]
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لیلی صفتان ز حال ما بیخبرند!
مجنون داند که حال مجنون چونست..)!
[ @jonoon_ETA ]
ول کن جهان را ، زندگی چایِ تازه دَمی است
که دیر بِجُنبی از دهن میافتد :)
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
🙂💔 #خاتون [ @jonoon_ETA ]
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از بیتو بودن شکستم کجایی؟!
#خاتون
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه: وقتی بیش از حد احساس تنهایی میکنید یعنی یه نفر دوست داره شما رو ببین
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه:
وقتی دل کسیُ میشکنی یه اتفاقایی توی دلش میافته مثل خونریزی که حتی موجب خطر مرگ هم میشه!
پس بیاید مهربون باشیم و دل نشکونیم🥀🙂
[ @jonoon_ETA ]