eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
، وَآخِرَ تابِع لَهُ عَلى ذلِکَ، اَللّـهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ، اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً * آنگاه صد مرتبه مى گویى: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ * سپس مى گویى: اَللّـهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِم بِاللَّعْنِ مِنّى، وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ، اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً، وَآلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیاد وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ * آنگاه به سجده مى روى و مى گویى: اَللّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَالشّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلى عَظیمِ رَزِیَّتى،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ».
قرار عاشقی🌱
آقا در این روز عزیز مارو فراموش نکنی! [ @jonoon_ETA ]
مجنونی ها! ۱۰ دقیقه اول وقت، وقت بزار با خدا حرف بزن دلت آروم شه🌱 عاشقان وقت نماز است!
هدایت شده از "ناگفته‌هاتون🚶‍♀️
خیلی قشنگه🥲🌱
هدایت شده از "ناگفته‌هاتون🚶‍♀️
۳۰۰ نشیم؟
از این خیلی قشنگا🥺🥺 [ @jonoon_ETA ]
با من امشب زیر باران گریه کن… سر به زانوي خیابان گریه کن مو به مو پیچ وخم هر کوچه را… با خم موی پریشان گریه کن! ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
زیباروی! برخیزُ تماشا کن گیتی را بدون من! برخیزُ تماشا کن تماشا کن و بنگر که به قول خودت من تو را فراموش کردِ ام نامهربانم بدان هر صبح به عشق دیدن روی ماه تو چشم میگشویم بدان تا آخر هستی تو را فراموش نخواهم کرد! [ @jonoon_ETA ]
مرا به کودکی‌ام باز گردانید/: @jonoon_ETA
چه شد در من نمی دانم فقط دیدم پریشانم.. فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم..!💛 [ @jonoon_ETA ]